14 Mart 2013 Perşembe

TELŞEHRİYE SALATASI



Bu salatayı mutfak sırlarında  gördüm.Bir kaç değişiklikle denedim .Çok hafif ve lezzetli evdekiler beğendiler...Eğer tarifleriniz  arasında yoksa denemenizi tavsiye ederim...
Tarifim gelibolu17 ye....

Malzemeler
2 su bardağı tel şehriye
2 tane közlenmiş kırmızı biber
3-4 tane salatalık turşusu
5 tane taze soğan
Maydanoz-dereotu
1 yemek kaşığı sıvı yağ

Sosu için
1 limon suyu
2 kaşık nar ekşisi
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz-karabiber
* Tel şehriyeler sıvı yağda hafif pembeleştirilir.
*1,5 su bardağı sıcak su eklenir ve kısık ateşte pişirilir. Demlenmeye bırakılır.
*Ilındıktan sonra küp doğranan biber ,  turşu , ince kıyılmış yeşillikler ilave edilip  karıştırılır.
*sos için verilen malzemeler çırpılıp salataya dökülür…

3 yorum:

çatlakkafe dedi ki...

ellerinize sağlık, çok güzel

gelibolu17 dedi ki...

Çok teşekkürler canım güzel tarifin için ellerine sağlık,her zaman bekliyorum,,,geç kaldım kusura bakma gündüz misafirim vardı bakamadım bloga,,,,güzel tarifin şimdi http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/03/tel-sehriye-salatas.html yayında :) selamlar

dogada.blogspot.ru dedi ki...

nuraycım yorumunu görünce çok sevindim nasılsın canım
salatanda nefis görünüyor benimde tel hehriye salatam var yemek yarışmasında birinci oldu onuda dene istersen herkes çok beğeniyor 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.