26 Şubat 2012 Pazar

ŞOKELLALI KURABİYE....72. P.D.Ç.S etkinliği





Merhabalar...blogcudan buraya geçince arkadaşları buraya yönlendirmek zor mu oldu acaba ?
Neyse ben sabırla beklemeye devam edeyim...Blogcuya dönmeyi düşünmüyorum hiç çünkü...Sinir oldum istediğim yere tıklıyorum açılması bi dert...Çok sevdiğim şablonum yok...artık burdayım arkadaşlar...Blogları gezerken gördüm http://guloannemutfakta.blogspot.com/ etkinlik varmış..hemen bir tarifde ben yollayayım dedim. Arkadaşım tarif senin etkinliğin için...


2 yumurta
1 su bardağı şeker
1,5 kaşık yoğurt
2 kaşık şokella
1 su baradağından 1 parmak eksik sıvıyağ ( yarı fındık yarı zeytinyağı kullandım )
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un

Şeker, yumurta , yoğurt şokella iyice karıştırılır . Yağ konur . Yavaş yavaş un ilavesiyle hamur hazırlanır . k.tozu ve vanilyayı unutmayın lütfen… şekil verilir. 170 derece fırında pişirilir. Fırına vermeden damla çikolatayla süsleyebilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ablacigim nasilsin iyisindir insallah
ayyyyy cok sevindim blogspotta olmani insallah bundan sonra bol bol görüsürüz
kurabiyeler enfes olmus ellerine saglik
sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
kurabiye harika
bana da beklerim
:))

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık.Tarifini yayınlamıştım sanırım sana dönmeyi unutmuşum.Destekleriniz için tşk ederim her zaman beklerim sevgiler

Adsız dedi ki...

Nuraycım bloğunu yeni gördüm epeydir bakamadım çok güzel olmuş ve tariflerini gördüğüm içinde çok sevindim kurabiyeler çok güzel gözüküyorlar ellerine sağlık deneyeceğim en kısa zamanda selam ve sevgiler
Arzu

anne eli gibi dedi ki...

kurabiyeler nefis görünüyor,ellerinize sağlık...
mutlu günler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.